Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Elállás és csere

Szeretnénk, hogy Nálunk találd meg a hozzád leginkább illő stílust és tudjuk, hogy ez gyakran több próbálkozást is igényel. Az online vásárlás kényelmes, viszont nincs lehetőség a ruhadarabok felpróbálására és előfordul, hogy az adott darab nem áll jól Rajtad vagy egyszerűen nem tetszik. Szeretnénk, hogy megtaláld magadnak a tökéletes darabokat áruházunkban, ezért ha nem vagy elégedett a termékünkkel, a kézbesítéstől számított 14 napon belül nyugodtan visszaküldheted számunkra. Ha úgy szeretnéd, visszatérítjük a vásárlás összegét (elállás), de ha találtál magadnak más terméket, amire szívesen kicserélnéd, az is megoldható.

Ha vissza szeretnéd kapni a vásárlás összegét:

  1. Nyomtasd ki az alábbi linken található elállási nyilatkozatot vagy írd meg Te magad a minta alapján (ha kézzel írod, abban az esetben írd is alá)
  2. Juttasd el Nekünk a nyilatkozatot vagy e-mailben, vagy pedig a visszaküldeni kívánt termék(ek)kel együtt
  3. Juttasd vissza a terméket az eredeti számlával együtt alábbi címre:
    K és M Ruházati Kft. – EUPHORIA
    1047 Budapest
    Tinódi utca 28-30.
  1. A csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül megtérítjük Neked az összeget, ugyanolyan formában, ahogy Te is vásároltál tőlünk (tehát vagy visszautaljuk, postán keresztül juttatjuk el azt).
    A termék visszaküldésének az árát nem áll módunkban megtéríteni.

Ha cserélni szeretnél:

  1. Juttasd vissza a terméket az eredeti számlával együtt alábbi címre:
    K és M Ruházati Kft. – EUPHORIA
    1047 Budapest
    Tinódi utca 28-30.
  1. Küldj vissza a csomaggal együtt egy üzenetet, vagy egyszerűen küldj nekünk egy e-mailt amelyben jelzed, hogy milyen terméket szeretnél majd kicserélni és mire.
  2. A csomag visszaérkezését követően küldjük Neked az újabb termékeket. A termék visszaküldésének az árát nem áll módunkban megtéríteni.

Ha hibás terméket kaptál:

Nagy gondot fordítunk termékeink ellenőrzésére és a csomagolás minőségére is és reméljük, soha nem kapsz hibás terméket tőlünk. Hogyha esetleg ez előfordulna, keress minket elérhetőségeinken. Ebben az esetben visszatérítjük a visszaküldés költségét és ha elérhető még a termék, természetesen megküldjük a hibátlan darabot számodra. Ha nem, a fent említett lehetőségek egyikét választhatod.