Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános szerződési feltételek

 Kft. általános szerződési feltételei

 

Kérjük, amennyiben vásárlója (továbbiakban: Felhasználó) kíván lenni az K és M Ruházati Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (továbbiakban: ÁSZF), és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

Az ÁSZF tartalma:

1.    Üzemeltetői adatok, információk

2.    Tárhely szolgáltató

3.    Termékinformáció

4.    Rendelési információk

5.    Rendelés menete

6.    A szerződés létrejötte, a szerződés tulajdonságai

7.    A megrendelések feldolgozása

8.    A termék és házhozszállítás díjának fizetési módja, számlázás

9.    Házhozszállítási információk

10. Házhozszállítás díjszabása

11. Panaszügyintézés

12. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

13. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

14. Adatkezelési nyilatkozat

15. Szerzői jogi védelem

16. Egyéb rendelkezések, információk

1. mellékelt: Elállási/felmondási nyilatkozatminta

2. melléklet: Panaszbejelentő lap

 

1. Üzemeltetői adatok, információk

Cégnév: K és M Ruházati Kft.

Székhely: 1047 Budapest, Perényi Zsigmond utca 16.

Adószám: 14017896-2-42

Cégjegyzék szám: Fővárosi Cégbíróság – Cg. 01 09 884993

Elektronikus levelezési cím: info@euphoriashop.hu

Telefonos elérhetőség: +36 20 9881 069

Szállítási partner megnevezése: GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 10-14 óra között

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1-3 munkanap

Webáruház domain: www.kemenymuhely.hu

 

2. Tárhely szolgáltató

Tárhely szolgáltató cégnév: Sigmanet Kft.

Tárhely szolgáltató székhely / cím:
1132 Budapest, 

Victor Hugo utca 18-22.

Tárhely szolgáltató e-mail cím: info@sigmanet.hu

 

3. Termékinformáció

Webáruházunkban női ruházati termékeket kínálunk.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak Forintban értendők és bruttó árak, tehát tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27%), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Szolgáltató a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat bármikor módosíthatja. A módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Hogyha a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, amely nyilvánvalóan téves (pl. 0 Ft), akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelyet Felhasználó elfogadhat. Ilyen esetben a szerződés kizárólag akkor jön létre, ha a kiválasztott Termék, helyes árral megjelölt listáját, és annak kiszállítását a Felhasználó kifejezetten elfogadja (például erre vonatkozó e-mailben küldött nyilatkozattal).

 

4. Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, de amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

 

5. Rendelés menete

·       A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

·       Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra.

·       Fizetési mód kiválasztása.

·       Megrendelés

·       Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*

·       Fogadja el a jelen ÁSZF-et a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.

·       Fogadja el az adatkezelési tájékoztatót a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.

·       Az adatok megadását követően a “Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat (adatbeviteli hibák javítása), illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követően kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.

·       A megrendelés elküldését követően maximum 24 órán belül a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.

* A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

A regisztráció és a megrendelés során a hibásan, hamisan megadott adatokból eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, a Felhasználó által feltüntetett adatok valóságáért, helytállóságáért minden felelősség a Felhasználót terheli.

Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást, ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolat felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

 

6. A szerződés létrejötte, a szerződés tulajdonságai

A szerződés „Megrendelés” gombra történő kattintással és a megrendelésről szóló visszaigazolás megadott e-mail címen történő hozzáférhetővé válásával jön létre a Szolgáltató és a Felhasználó között. A Felhasználó és a Szolgáltató között adás-vételi és szállítási szerződés jön létre, amelynek értelmében a Felhasználó a termék ellenértékének és szállítási díjának fizetésére továbbá a termék átvételére, a Szolgáltató pedig a termék tulajdonjogának átruházására és a termék kiszállítására köteles.

 

Az egyedi szerződés üzlethelyiségen kívül kötött szerződés, mely nem kerül iktatásra. Kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek). A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A szerződés nyelve magyar.

 

7. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-16 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 1-3 munkanap.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

 

8. A termék és házhozszállítás díjának fizetési módja, számlázás

A megrendelt termék értékének a kiegyenlítése online kártyás fizetéssel illetve banki átutaláson keresztül valósul meg. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Online kártyás fizetés: a Felhasználónak lehetősége van a termék(ek) vételárát a webáruházban kártyával kifizetni. Ebben az esetben az oldal automatikusan átirányít a fizetési felületre, majd a sikeres fizetést követően visszairányításra kerül a webáruház felületére. Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.

Banki átutalás: a Szolgáltató Erste Banknál vezetett 11600006-00000000-24648622 számú bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Kérjük megjegyzésként tüntesse fel a rendelés visszaigazoló e-mailben szereplő azonosítóját. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően kerül sor a termékek kiszállítására. Az utalás beérkezéséről és a kiszállítás várható napjáról e-mail kerül kiküldésre a Felhasználó részére.

A számla a megrendelés során megadott számlázási adatok alapján kerül kiállításra. A számlát a csomag tartalmazza. 

 

9. Házhozszállítási információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft. kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni. Tájékoztatjuk, hogy a konkrét időpontra való kézbesítés nem lehetséges, mivel a futárszolgálat nem csak a Felhasználóhoz viszi a csomagot.

A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg. A csomag feladásakor e-mailben értesíti a futárcég a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

A futárcég ezen felül SMS-ben is tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén, mely tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8 – 11 óra között), és a futár telefonszámát.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

10. Házhozszállítás díjszabása

A házhozszállítás díja belföldön rendelésenként bruttó 1.500 Ft. 

 

11. Panaszügyintézés

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolat felvételi adatok

Levelezési cím:

K és M Ruházati Kft.
Budapest

Perényi Zsigmond utca 16.
1047

Elektronikus levelezési cím: info@euphoriashop.hu

Telefonszám: +36 20 9881 069

Panaszkezelés

Szolgáltatónak intézett panaszok: A Szolgáltató a szóbeli panaszt rögtön megvizsgálja és amennyiben lehetséges, orvosolja azt. Amennyiben a vásárló nem ért egyet a panaszt kezelésével, vagy nem lehetséges annak azonnali kivizsgálása, a Szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatban alkotott nézőpontjáról jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolatát a panasz bejelentésétől számított 30 napon belül eljuttatja a vásárlónak.

A telefonon vagy emailen közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítószámmal látja el.

Írásbeli panasz esetén a Szolgáltató azt 30 napon belül írásban megválaszolja, a panasz elutasítása esetén az indoklással együtt. 

Az írásbeli panasz benyújtására használható az ÁSZF-ben szereplő panaszbejelentő lap is, de más módon előterjesztett írásbeli panaszokat is fogad a Szolgáltató.

A panaszról készült jegyzőkönyv másolatát a válasszal együtt a Szolgáltató 3 évig [ÁR1] megőrzi, kérésre, az illetékes hatóságoknak bemutatja.

 

A fogyasztónak minősülő Felhasználó az alábbi helyekre is fordulhat panaszával:

-       az online vitarendezés és a békéltető testület: egyéni ügye megoldásában segít,

-       a fogyasztóvédelmi hatóság: fogyasztóvédelmi jogszabálysértés esetén jár el.

Amennyiben a fogyasztónak minősülő Felhasználónak problémája merülne fel, akkor az Európai Bizottság által biztosított online vitarendezéssel is élhet, amellyel kapcsolatos részletes leírás alábbi oldalon található:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks

Az online vitarendezés elindítását pedig itt teheti meg:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.selfTest

 

Tájékoztatjuk, hogy panaszának elutasítása esetén amennyiben fogyasztónak minősül, úgy alternatív vitarendezés keretében békéltető testülethez fordulhat, valamint az illetékes fogyasztóvédelmi hivatalt megkeresheti panaszával.

 

A fogyasztónak minősülő Felhasználó panaszával kapcsolatosan a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz is tud fordulni. A fogyasztóvédelmi hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal jár el. A járási hivatalok illetékessége ezen a linken érhető el:

http://jarasinfo.gov.hu/

A fogyasztónak minősülő Felhasználó a békéltető testület eljárását is kezdeményezheti, a Szolgáltató a békéltető testületi eljárásban együttműködik. A Felhasználó kérelmét a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testület előtt, vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület előtt kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtett Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; telefon: 06-1-488-2131; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu; honlap: https://bekeltet.bkik.hu/).

A békéltető testületi eljárások további információi itt érhetők el:

https://bekeltetes.hu/index.php?id=tajekoztatas_az_eljaras_meneterol

A kérelmek benyújtásáról itt tájékozódhat bővebben:

https://bekeltetes.hu/index.php?id=panasz_bejelentese

A fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségei az alábbiak:

Bács-Kiskun megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefon: 06-76-501-500

Fax: 06-76-501-538

Levelezési cím: 6001 Kecskemét  Pf.  228.

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefon: 0672-507-154

Fax: 0672-507-152

E-mail:bekelteto@pbkik.hu

Web: www.pbkik.hu

Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefon: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület

Cím:  3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefon: 06-46-501-091, 501-870

Fax: 06-46-501-099

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefon: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím:  8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefon: 06-22/510-310 vagy 06/22-510-323

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon:  06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekelteto@gymskik.hu

Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Heves megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefon: 06-36-429-612/122

Fax: 06-36-323-615

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba.

Telefon:  20/373-2570

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefon: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

Email: kemkik@kemkik.hu

Web: www.kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A

Telefon: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Web: www.nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefon: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-269-0703

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefon:  06-82-501-000

Fax: 06-82-501-046

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefon: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefon: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefon:  06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220

Telefon: 06-88-429-008, 08-88-814-111

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefon: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

12. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

a) Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén vele szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató webáruházban vásárolta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

b) Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

·       a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

·       a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

·       a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

13. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán vagy elektronikus úton küldött levél útján:

K és M Ruházati Kft.
Budapest
Tinódi utca 28-30. 

1047

info@euphoriashop.hu

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

·       Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

·       Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.

·       Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.

·       Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

·       Olyan zárt csomagolású termékek esetén, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.

 

14. Adatkezelési nyilatkozat

A Szolgáltató a Felhasználók adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (GDPR) alapján kezeli. A Vásárlóról rendelkezésre álló információkat kizárólag a szerződés teljesítése, és a Felhasználók tájékoztatására használja fel a Szolgáltató. A vásárlás során, valamint fiók készítése során a Felhasználók által megadott személyes adataik kezeléséről az adatvédelmi tájékoztató rendelkezik, mely a webáruház nyitólapján elhelyezett „Adatvédelmi nyilatkozat” menüpont alatt érhető el.

 

15. Szerzői jogi védelem 

A webáruházban megjelenő anyagok, adatok a Szolgáltató tulajdonát képezik, adatbázisának részei, ezért a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény általi védelem alá tartoznak. Ezen anyagok más internetes oldalakon, illetve számítógépes hálózati rendszerekben való bármilyen célú felhasználása e törvénybe ütközik. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. A webáruházban megjelenő anyagokat a Szolgáltató engedélye nélkül tilos átdolgozni, bármilyen eljárással többszörözni, terjeszteni, illetve egyéb módon a nyilvánosság felé közvetíteni. Az adatok másolása és felhasználása csak és kizárólag a Szolgáltatóval felhasználói szerződés alapján lehetséges.

 

16. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A jelen ÁSZF 2021. május 3. napjától érvényes Szolgáltató és Felhasználó között, a Szolgáltató webáruházban történő böngészésre, rendelésre és vásárlásra. A rendelkezések nem alkalmazhatóak a korábban megkötött szerződésekre és visszavonásig érvényesek. Ettől eltérő feltételeket csak szerződő felek közös akaratával, írásban lehet kikötni. Felhasználó a webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Szolgáltató webáruházának általános szerződési feltételeit (jelen ÁSZF-et). 

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF külön értesítés és indoklás nélküli megváltoztatására, de a módosításokat a Szolgáltató minden esetben közzéteszi. A szerződés létrejöttével az akkor hatályos ÁSZF válik a szerződés részévé.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.

 

Kelt: Budapest, 2021. május 3.

 

1. melléklet: Elállási/felmondási nyilatkozatminta

Elállási/Felmondási nyilatkozat

Címzett:

K és M Ruházati Kft. 
Budapest
Tinódi utca 28-30.
1047

info@euphoriashop.hu
+36 20 9881 069

 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

…………………………………………………………………………………………………..

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

…………………………………………………………………………………………………..

A fogyasztó(k) neve:

…………………………………………………………………………………………………..

A fogyasztó(k) címe:

…………………………………………………………………………………………………..

Kelt: ………………………., 20……… év …………… hó ……………..nap

 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

…………………………………………………………………………………………………..

 

 

2. melléklet: Panaszbejelentési lap – minta

Panaszbejelentő lap

Címzett:

K és M Ruházati Kft. 
Budapest
Perényi Zsigmond utca 16.
1047

info@euphoriashop.hu
+36 20 851 99 70

(K és M Ruházati Kft. tölti ki)

Iktatószám:

Beérkezés dátuma:

 

Bejelentés adatai:

Bejelentő személy neve: ……………………………………………………..

Értesítési címe (postai, elektronikus):

………………………………………………………………………………………………….

 

Panasz tárgya:

(kérem, pontosan szöveges fejtse ki)

 

…………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………

 

Panaszos kérése:

 

…………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………

 

Egyéb megjegyzés:

 

…………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………

 

 

Kelt: ………………………., 20……… év …………… hó ……………..nap

 

 

Aláírás: ………………………………………………………